29 maja 2013

Makijaż w stylu Moniki Brodki - Defilada Gwiazd z Golden Rose tydzien 8 Wersja 2.0


Była już wersja oficjalna, a teraz czas na zapowiadany tuning. Jak pisałam w poprzednim poście ile razy spoglądam na oryginał w głowie mam obraz lalki Barbie z lat 60 z niebieska powieka i grubą kreską. Tak też zrobiłam.







Spoglądając na prace dziewczyn widziałam, że wiele z nich dodało kreskę i słusznie bo bez niej ten makijaż jest jakiś taki nijaki, niby fajny, ale czegoś brakuje :) To teraz kolej na moją wersje.

Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład Art Scenic 3w1 Eveline
  • korektor Classics 04 
  • tusz do rzęs Classics Lash Plumper Mascara
  • biała kredka KOBO
  • cienie do powiek - paletka "magic visage"  
  • puder Synergen 03
  • liner w żelu Wibo
  • róż do policzków Hean brzoskwinia
  • pomadka P2 059 Copacabana 
Proszę nie zwracać uwagi na miny bo ja nie ogarniam bez podglądu.. później sprawdzam na aparacie to wydaje się w miarę spoko, a na kompie nie jest już tak przyjemnie, ale co tam i tak jest lepiej niż wczoraj ;D 










22 komentarze :

  1. No, no laleczka z Ciebie:))
    makijaż fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, tamtemu coś brakowało :) Teraz jest idealnie :)
    A co do min, to nie wiem o co Ci chodzi :) Wszystko jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;D żebyście widziały te pozostałe zdjęcia, a narobiłam ze 35 ;D Chyba kiedyś zrobię "bloopersy" zdjęciowe i wstawię dla śmiechu ;D

      Usuń
    2. zrób! ja bym poprosiła jeszcze w śmiechowym zdjęciach te z tą sraczkowatą szminką xD! hahahaha :D ile razy paczam na to zdjęcie na fb to śmiać mi się chce :D

      Usuń
  3. Wszystko jest super :) Miny też!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta wersja mi sie bardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo nawet lalka ma podobny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna laleczka z Ciebie-choć niebieskich cieni nie trawię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta wersja wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajnei Ci w tym makijazu...kolorek jest przeurroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż! Twoja wersja jest wręcz boska!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz w nim cudownie, wiesz? :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę zazdroszczę Ci w kazdym makijazu wygladasz bosko ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ta wersja jest milion pięcset sto dziewięćset razy fajniejsza niż tamta :D ale tamta też jest niczego sobie :D uważaj na panne czepialską i kserokopiare, żeby nie odgapiła :D Juru miał rację, że Ci zostawił lustrzankę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelka...a takiej krechy to ja chyba w życiu się nie nauczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie, Twoja wersja podoba mi się bardziej niż Brodkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie Twoja wersja podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny efekt;) bardzo fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...